fbpx

 MOBILITĀTES

TRENIŅI

4 NEDĒĻU FITNESA KURSS, LAI UZLABOTU TAVU FIZISKO AKTIVITĀTI un mobilitāti.

VAI TU VISU DIENU SĒDI PIE RAKSTĀMGALDA?

Ilgstoša sēdēšana var izraisīt nopietnas veselības problēmas. Tāpēc mēs izveidojām šo 4 nedēļu kursu, kurā uzzināsi par priekšrocībām, ko sniedz mobilitāte, un uzlabosi savu pašsajūtu.

Tu uzzināsi, kā piecelties, izkustēties un izstiepties tādā veidā, kas ir viegls tavam ķermenim.

Šajā programmā piedāvājam:

  • 3 dažādus treniņu sistēmu veidus, kuri palīdzēs sākt vai atsākt nodarboties ar fiziskajām aktivitātēm.
  • Programma palīdzēs uzlabot un attīstīt fizisko veselību un sagatavotību. Tikai dažas aktīvas minūtes dienā tev nodrošinās pilnvērtīgu mobilitātes attīstību.
  • Novērsīsi aptaukošanās risku.
  • Nesāpēs mugura, sēžot pie datora.
  • Nesūdzēsies par locītavu un muskuļu sāpēm pēc katras fiziskās noslodzes.
  • Jutīsies laimīgāks un veselīgāks kopumā.

KAS IETILPS MOBILITĀTES TRENIŅU KURSĀ?

1. Funkcionāls treniņš/HIIT (treniņš, izmantojot tikai savu ķermeņa svaru. Vingrinājumi, kuri nodarbina visu ķermeni.)

2. Stiepšanās + Mobilitāte (Šie treniņi palīdzēs uzlabot ķermeņa mobilitāti un atjaunot muskuļu garumu. Lēnas intensitātes, plūstoši vingrinājumi, kuri palīdzēs atjaunoties un ieklausīties ķermenī.)

3. CORE+BACK – Korsetes nostiprinošie vingrinājumi (mugura + vēdera muskulatūra – šie treniņi palīdzēs nostiprināt Tavu ķermeņa centru, dziļo muskulatūru.)

KO TU IEGŪSI IEGĀDĀJOTIES ŠO KURSU?

\

Video kursus, ar kuru palīdzību iegūsi labu fizisko formu un paliksi vesels, ērti atrodoties savā mājoklī.

\

100% naudas atmaksas garantiju.

\

Esi aktīvs sev ērtā laikā.

\

Daudzveidīgus treniņus 4 nedēļu garumā. Tev vairs nevajag iztērēt daudz naudas sporta zālēs.

\

Garantiju par rezultātiem, jo video veidoja sertificēta trenere.

KO NOZĪMĒ KATRS NO TRENIŅU VEIDIEM, KO MĒS PIEDĀVĀJAM KURSĀ?

HIIT, JEB FUNKCIONĀLAIS TRENIŅŠ

Iespēja parādīt savu jauno ķermeni pludmalē ir liels motivators dažiem cilvēkiem. Citiem tā ir vēlme būt veseliem un stipriem pēc traumas vai slimības. Lai ko tu vēlētos sasniegt treniņos, ir dažas lietas, ko var darīt neatkarīgi no tā, kādu veidu tu izvēlies – un tās visas darbojas kopā kā daļa no viena pilnīga fitnesa plāna!

Funkcionālā treniņa priekšrocības ir daudzējādas, tostarp spēka palielināšana gan sporta zālē, gan ārpus tās, vienlaikus uzlabojot līdzsvaru ar citām muskuļu grupām, piemēram, pamatmuskuļu stabilizatoriem (vēdera muskulatūru). Funkcionālie treniņi palīdz arī risināt mobilitātes problēmas, palielinot kustību diapazonu locītavās, kas palīdzēs tām palikt kustīgām visa mūža garumā, tādējādi samazinot traumu risku, piemēram, artrīta sāpes, ko izraisa skrimšļa samazināšanās.

STIEPŠANĀS + MOBILITĀTE

Izstiepšanās un kustību vingrinājumi ir būtiska jebkura fitnesa režīma sastāvdaļa. Tu vari stiepties, lai uzlabotu savu veselību, uzlabojot muskuļu elastību, novēršot traumas, nostiprinot ķermeņa locītavas, uzlabojot stāju un apzinoties stāju, un tas ir tikai daži no ieguvumiem.

Stiepšanās ir svarīga fitnesa uzlabošanas sastāvdaļa, kas palīdz jums darīt visu, sākot ar muskuļu elastības uzlabošanu, lai uzlabotu veiktspēju vai novērstu traumas, un beidzot ar dažādu locītavu ķēdes daļu nostiprināšanu, lai gan ir iesaistīti ne tikai muskuļi, piemēram, saites, kas darbojas kopā ar citām mīksto audu struktūrām, piemēram, cīpslām un fascijām ap mūsu ķermeņa kauliem, tāpēc tā kļūst obligāta, kad mums nepieciešama stabilitāte, bet arī vēlamies atvieglot kustības starp kustīgajiem segmentiem mūsos visos!

CORE+BACK – Korsetes nostiprinošie vingrinājumi

Ir muskuļi, par kuru eksistenci tu pat nenojauti! Izmantojot jaunos muguras un vēdera preses vingrinājumus, sajūties kā fitnesa guru, jo tavs ķermenis kļūst izteiktāks.

Trenējot vēderpresi un muguru, tu nostiprināsi stāju, kas ir viena no svarīgākajām izskatā un vispār veselībā. Nebūs jāmokās ar muguras sāpēm ikdienā. Šīs ir galvenās muskuļu grupas kuras jāattīsta, jo tas satur visu ķermeni kopā, nodrošina nesāpīgas un spēka pilnas kustības uz katra soļa. Lai nostiprinātu šo muskulatūru, tev nav jābūt redzamiem muskuļiem, tu jutīsi izmaiņas jau pēc dažiem nopietniem treniņiem. CORE+BACK treniņi nostiprinās tavu dziļo muskulatūru.

PAR FITNESA TRENERI LAURU MELBĀRDI:

“Sāku nodarboties ar sportu jau kopš 7 gadu vecuma. Savas sporta gaitas iesāku ar peldēšanu, kur aizvadīju 6 gadus. Iestājoties tīneidžera vecumam, peldēšana apnika, gribēju pamēģināt ko jaunu, tāpēc sāku nodarboties ar jāšanas sportu, kur trenējos 4 gadus. Man bija savs zirgs, ar kuru piedalījos LJF sacensībās, gan konkūrā, gan iejādē. Jāšanas karjera beidzās 17 gadu vecumā, kad arī aktīvi sāku nodarboties ar TRX piekares sistēmas treniņiem, ko turpināju darīt aptuveni 2 gadus. Pēc vidusskolas, jau zināju, ka gribu savu dzīvi saistīt ar sportu, tāpēc iestājos Rīgas Stradiņu Universitātes, Veselības Sporta speciālistu programmā. Esmu sertificēta B kategorijas fiziskās sagatavotības trenere.

Darba pieredze

Strādāju šajā jomā 4 gadus. Sāku strādāt Valmierā, Sporta studijā B21, kur nostrādāju 1,5 pie fizioterapteites Madaras. Pēc tam sāku strādāt VOC kā personālais treneris, grupu treneris, kā arī strādāju individuāli ar sportistiem (hokejs, florbols, futbols, motokross). Esmu FBK Valmiera virslīgas fiziskās sagatavotības trenere. MyFitness grupu nodarbību instruktore, DCH Training koncepttreniņu GRIP, ROCK’N’CORE un VERVE instruktors.

Pati nodarbojos ar funkcionālajiem treniņiem, patīk skriet, braukt ar velo un doties garās pastaigās ar suni ????”

 

NEZAUDĒ LAIKU UZ SAVAS VESELĪBAS RĒĶINA UN PIESAKIES JAU TAGAD!